L’aplicació Antiboring continua creixent i crearà una versió per a nens

L’aplicació Antiboring, el projecte guanyador del repte (Des)confinament i activitat del Creativation Challenge, continua actiu i en període de creixement, convertint-se ja en un conjunt d’aplicacions. El projecte va ser iniciat per Gerard Pelayo, alumne de l’Institut de Sarrià de Ter.

De fet, el creixement d’Antiboring arriba fins al punt de crear un esdeveniment en directe amb la col·laboració de Disney, per acomiadar l’estiu sota el nom “Bye bye estiu”. Gerard Pelayo explica aquesta ampliació i anuncia la creació d’una versió per a nens, “Antiboring kids”.

El projecte va néixer a partir del confinament domiciliari, en un treball de l’assignatura de tecnologia. Gerard Pelayo desgrana l’equip existent al darrere d’Antiboring, que és el mateix del seu naixement tret d’una persona.

Antiboring també organitza actes especials, com durant el passat Halloween amb pel·lícules de terror i un sorteig.

 

Imatge: @antiboringes